9 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ!!!!!!                                                                                                                                                               1) Πιείτε νερό! Οι περισσότεροι άνθρωποι ξεχνούν να πιούν νερό κατά την διάρκεια της ημέρας πράγμα που δυσκολεύει τον οργανισμό να αποτοξινωθεί και να είναι σε ισορροπία. Αποφύγετε το χλώριο που υπάρχει στο νερό βρύσης, καθώς και το εμφιαλωμένο.  ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ  ένα καλό φίλτρο νερού που καθαρίζει το νερό απο χλώριο, τοξικά , χημικά, βαρέα μέταλλα, λιπάσματα και άλλα βλαβερά κατάλοιπα.

Ο,ΤΙ ΤΡΩΜΕ ΕΙΜΑΣΤΕ

2) Κάντε τα  βιολογικά φρούτα τα λαχανικά τα όσπρια και τους ωμούς ανάλατους ξηρούς καρπούς το κέντρο της διατροφής σας.  Μην ξεχνάτε τον χρυσό κανόνα , «είμαστε  ακριβώς  ό,τι τρώμε»! Τρώτε φρούτα και λαχανικά σε μεγάλες ποσότητες όσο μπορείτε ωμά ή πολύ ελαφρά μαγειρεμένα. Είναι ζωντανές τροφές που θωρακίζουν την υγεία. Προτιμήστε ένα μαγειρευτό γεύμα της ημέρας και τα υπόλοιπα προτιμήστε να είναι φρούτα, λαχανικά, σαλάτες και χυμοί. Μ’αυτό τον τρόπο δεν θα χρειαστείτε ποτέ δίαιτα γιατί η χορτοφαγία και πολύ περισσότερο η  η ωμοφαγία δεν βάζουν περιορισμό στην ποσότητα του φαγητού.

ΜΗΝ ΤΡΩΣ ΣΤΙΣ 8

3)  Αποφύγετε το φαγητό μετά τις οκτώ το βράδυ. Ο οργανισμός έχει μπει σε διαδικασία ανάπαυσης και επιβαρύνεται πολύ αν πρέπει να χωνέψει τροφή.   Τρώτε σε κατάσταση ηρεμίας και μασάτε καλά το φαγητό σας. Η διαδικασία της πέψης ξεκινά από το στόμα και το σάλιο και είναι η πιο επίπονη λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
4) Ασκηθείτε όσο γίνετεται, λίγο περπάτημα κάθε μέρα  είναι πολύ καλή άσκηση τονώνει το κυκλοφορικό και αποβάλλει τις τοξίνες.  Βρείτε κάτι που σας αρέσει και δεν το βαριέστε ώστε να μην τα παρατήσετε γρήγορα.   Μην αγοράζετε εξοπλισμό αν δεν είστε απόλυτα σίγουροι ότι θα τον χρησιμοποιήσετε. Βάλτε μικρούς, εφικτούς στόχους ώστε να μην απογοητεύεστε.

ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΤΡΩΜΕ

5) Αποφύγετε επεξεργασμένες τροφές τύπου fast food. Αποφύγετε τους επονομαζόμενους “λευκούς δολοφόνους”, αλάτι, άσπρη ζάχαρη, άσπρο αλεύρι. Τα επεξεργασμένα τρόφιμα, το αλκοόλ, τα μαγειρευτά φαγητά σε αντίθεση με τα ωμά, τα πολλά κρεατικά και γαλατοκομικά είναι τα προϊόντα που μας παχαίνουν. Τα μαγειρευτά φαγητά τα μαγειρεύουμε σε πολύ χαμηλή θερμοκρασία για περισσότερη ώρα. Το ελαιόλαδο το προσθέτουμε στο τέλος του φαγητού αφού έχουμε κλείσει τη φωτιά. Καταργούμε το τηγάνι, τον φούρνο μικροκυμάτων και τα τηγάνια με αντικολλητική βάση. Προτιμούμε σκεύη από αατσάλι.
ΟΧΙ ΚΡΕΑΣ

6) Αν τρώτε κρέας προσπαθείστε να το περιορίσετε όσο γίνεται.  Προτιμήστε τα βιολογικά κρέατα γιατί δέν έχουν ορμόνες και αντιβιοτικά και τα ζώα τρέφονται με βιολογικές ζωοτροφές, είναι ακριβότερα αλλά έχουν τεράστια διαφορά στην ποιότητα και την γεύση. Αν το περιορίσετε σημαντικά θα αντισταθμίσετε το κόστος.  Προτιμήστε τα λευκά άπαχα και τα ψάρια από τα κόκκινα πολύ λιπαρά και συνοδέψτε τα με σαλάτα και λαχανικά. Τα φρούτα να τα τρώτε πάντα μόνα τους τουλάχιστον δύο με τρεις ώρες μετά τα  γεύματα. Αφήστε τα μακαρόνια, τις πατάτες και το ρύζι για κάποιο άλλο γεύμα. Να τρώτε πάντα μια κύρια τροφή(κρέας, ψάρι, τυρί, ρύζι, ζυμαρικά, όσπρια, ξηρούς καρπούς) με σαλάτες και λαχανικά. Ετσι βοηθάτε την πέψη και δεν βαραίνετε τον οργανισμό σας.

ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΕΣ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ

7) Περιορίστε ή κόψτε το τσιγάρο. Υπάρχουν πολλοί τρόποι και πολλές μέθοδοι για να κόψει κανείς το τσιγάρο, η πρόθεση όμως είναι η κινητήρια δύναμη, αν το  σκέφτεστε προσπαθείστε το, η αλλαγή σε όλα τα επίπεδα θα σας ανταμείψει. Αν πάλι είστε αμετανόητοι/ες καπνιστές/ες, φροντίστε να παίρνετε αρκετές ποσότητες βιταμίνης C σε συνδυασμό με  αντιοξειδωτικές φόρμουλες ώστε να βοηθάτε τον οργανισμό σας.  [ΓΙΑ ΤΟΥΣ  ΜΕΓΑΛΟΥΣ]

ΓΙΑ ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΣΑΣ

7) Περιορίστε ή κόψτε το τσιγάρο. Υπάρχουν πολλοί τρόποι και πολλές μέθοδοι για να κόψει κανείς το τσιγάρο, η πρόθεση όμως είναι η κινητήρια δύναμη, αν το  σκέφτεστε προσπαθείστε το, η αλλαγή σε όλα τα επίπεδα θα σας ανταμείψει. Αν πάλι είστε αμετανόητοι/ες καπνιστές/ες, φροντίστε να παίρνετε αρκετές ποσότητες βιταμίνης C σε συνδυασμό με  αντιοξειδωτικές φόρμουλες ώστε να βοηθάτε τον οργανισμό σας.

ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

9) Η διατροφή είναι κάτι πολύ σοβαρό για να την αφήνετε στα χέρια «άλλων». Ενημερωθείτε όσο καλύτερα μπορείτε και πάρτε την ζωή σας στα χέρια σας. Ασχοληθείτε με το τι τρώτε, την ποιότητα του φαγητού σας, τις συνήθειες που έχετε γύρω απ’ αυτό και θα καταλάβετε πολλά γύρω από τον εαυτό σας. Μην κρίνετε την τροφή μονο γευστικά αλλά στο σύνολο της, τι σας προσφέρει, αν είναι θρεπτική, αν η παραγωγή της είναι φιλική προς το περιβάλλον. Αλλάζοντας διατροφή οι αλλαγές στο σώμα σας, στην υγεία σας, στην εμφάνιση και την ψυχολογία θα είναι τόσο εμφανείς που δεν θα μετανιώσετε ποτέ για την επιλογή σας. Ο καλύτερος γιατρός του εαυτού σας είστε εσείς οι ίδιοι, απλά δεν το ξέρετε.

Υ.Γ.Όλοι καταλαβαίνουμε  πως είναι πολύ δύσκολο να ακολουθήσουμε όλα αυτά τα βήματα εδώ θα δείτε τις αντοχές σας.!.!

Advertisements

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s